طراح و نویسندهی ارشد بازی استارفیلد در مصاحبه جدید خود که در وبسایت رسمی بتسدا (Bethesda) منتشر شده است، درمورد روند توسعه و حال و روز بازی Starfield میگوید.
طرفداران Starfield و ایکس باکس،امسال هیجان بسیاری برای عرضه این بازی دارند و بتسدا تمرکز خود را برای ساخت این پروژه گذاشته است . این عنوان در سبک نقشآفرینی فضایی است که طبق گفتهی سازندگان، تجربهای هاردکور تر نسبت به آثار گذشتهی این استودیو ارائه خواهد داد.
Starfield همچنین از سبکی جدید با نام ناساپانک (NASA-punk) نیز در طراحی هنری خود بهره میبرد.
حالا طی مصاحبهای جدید که در وبسایت رسمی بتسدا منتشر شده است، طراح و نویسندهی ارشد این بازی، امیل پاگلیارولو (Emil Pagriarulo)، از مراحل ساخت این بازی و تأثیرات آن بر بازیبازان گفته است.
پاگلیارولو که سابقه ساخت بازی هایی همچون The Elder Scrolls و Fallout را دارد،درمورد استارفیلد میگوید:
اظهار اینکه اولین عنوان جدید بتسدا در بیست سال گذشته را در دست ساخت دارید یک مسئله است و انجام آن، مسئلهای دیگر. مشاهدهی پیشرفت Starfield و تبدیل تدریجی آن به بازی شگفتانگیز امروز، در کنار تجربهی ما در بخشهایی جدید، بسیار حیرتآور بوده است.
در مراحل ساخت یک بازی، بهخصوص در اوایل کار، به لحظهای میرسید که آن بازی برای شما نابسمان و پیچیده بهنظر میرسد، چرا که بازیسازی دقیقاً همین است. اما پس از آن، به جایی خواهید رسید که همه چیز درست میشود و کارها به خوبی پیش میروند و در آخر، همه چیز به آن چیزی تبدیل میشود که از ابتدای این سفر دیوانهوار تصور میکردید. وقتی این اتفاق برای Starfield افتاد نظرمان این بود که این بازی بسیار خاص است و هوش از سر بازیکنان میبرد و حالا باید این کار را به اتمام برسانیم.
عنوان Starfield در روز 20 آبان 1400 برای کنسول های ایکس باکس سری اس و ایکس و کامپیوتر های شخصی عرضه میشود.
همچنین این بازی بر روی گیم پس نیز در دسترس خواهد بود.